Tuesday, January 25, 2011

Memori Mase Kecik Dulu.. Huhuhu..

looks like i'm not updating my blog again.. hahaha..
biasa la.. kerja bertimbun.. assignment bertambah... dan aku dah masuk semester ke 4...
rase sekejap jer masa berlalu..
oh yer...

Ini mase aku darjah 6, mase keputusan UPSR 2002 keluar.. cube cari mane satu aku.. hehehe..

ASSALAMUALAIKUM....
x elok taip blog x bagi salam ( yeke? )..
hehehe.. aku ter'inspirasi' menulis balik blog nie setelah abg izzul zakwan kite dan cik mun kite menulis blog x berhenti-henti...
dan aku menjangkakan ini adalah post yang ke-38 ( setelah membelek semua blog2 lame aku.. )

hari nie aku nak citer sal mase kecik.. seronok sesangat.. x kire zaman sekolah rendah ke..
sekolah menengah yang penuh gosip hangat ke.. itu sumer kenangan..
dan ianya akan sentiasa bersemadi dalam memori aku.. selamanya... hohohoooi...

few months back i received an invitation from my oldest fren.. long lost fren.. dari darjah 6 yang mempelawa aku masuk ke group ex skolah rendah aku.. SKP TLDM 1..
pergh.. kenangan memang xleh lupe la masa dok sekolah nie..

kat sini la aku diajar untuk mengenali kanak-kanak lain jantina yang dinamakan BUDAK PEREMPUAN.. mudah menangis.. kadang-kala emosi terganggu ( jangan risau, mase nie diorang x matang.. hahaha.. )
dan cara diorang berkawan.. masa kecik memang tiada batasan kawan...
dulu kalau bantai belakang budak perempuan masa zaman sekolah...
cam biasa jer...
ye lah.. dah name budak sekolah..
hahahaha...
cube ko buat masa sekarang? agak-agak ape reaksinye?
( aku agak penampar panas di pipi sebelah kanan ko akan berdenyut x berhenti.. hahaha.. )

dulu dak sekolah rendah.. aku agak nakal.. suke explore sekolah... jalan-jalan kat tempat pelupusan sampah kat belakang sekolah... pergi kat tandas yang dikatakan BERHANTU waktu malam..
berlari-lari ke kantin sebab nak makan nasi goreng 5o sen...
pastu habis sekolah pergi kedai jajan.. beli keropok ngan sticker DIGIMON...
hehehehe..
ah.. those days are really AWESOME....

ape yang aku nak cakapkan sebenarnya... sedewasa mana kita.. kita akan selalu teringat kembali zaman sekolah kita yang cukup meriah..
cukup seronok.. dan pengalaman yang kita timba..
dan persahabatan yang kita usahakan..
akan..
sentiasa kekal berpanjangan.. insyaAllah...

ok.. stop sini kowt.. tata!

AHmadIqBalHakim.... finish writing on 9:47 pm @25th Jan 2011...

p/s : next blog would be... my secondary SKOOLL!!... wait for it yaw... = D

2 comments:

  1. waHH terharu la..hahaha nama aku pon kena sebut..follow la blog abe..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha... semestinya aku akan follow selalu.. hehehe..

    ReplyDelete