Saturday, May 15, 2010

Paper last lusa... Akhirnya Aku BEBAS dalam SENGSARA..

lawa x pantai nie? aku sorang jer leh amik shots macam nie.. hahaha ( riak giler )
kat Pantai Irama Bachok..


assalamualaikum...
apa khabar semua? ( cam konsert merdeka jer.. hehehe.. ) aku alhamdulillah x sihat.. ( pelik kan aku jawab macam nie? )..
dah masuk 3 hari aku demam start dari hari khamis lagi.. memang melarat giler..
dah la masuk waktu FINAL EXAM lak tue... nasib baik la aku tinggal dua paper lagi..

perkembangan terbaru pasal family aku? hehehe.. well, mak skunk nie agak penat memandangkan dia kena jaga adik aku ngan 'kerenah' barunyer... hehe.. ( adik bongsu aku nie jenis payah nak lentok.. so mak aku memperdengarkan lagu-lagu dan puji-pujian kepada Allah.. baru la tidor..)
kekadang aku kesian kan mak aku nie.. masa aku kecik dulu agaknye macam tue la mak aku jaga aku..
suka menangis.. mak aku pernah citer aku pernah demam panas masa kecil..
ayah aku berlayar pulak..( skunk Ex-Navy)
so aku dapat bayangkan kesusahan dia menjaga ketujuh-tujuh adik aku...
SELAMAT HARI IBU.. Wan Noorazlaini...
jasamu tetap ku kenang... akan aku berjaya demimu dan demi abahku.. Mat Yusoff

ayahku tetap macam biasa.. mengadap televisyen.. dan menyara keluarganya dengan hasil pendapatannya..
adik-adik aku semua tengah berusaha untuk mencapai kejayaan ( ayat skema giler.. hehehe.. )

and semua orang dah tahu yang Malaysia x berjaya merampas Piala Thomas lepas kalah ngan China 3-0 semalam... fuh, saat tue memang sengsara..
cadangan aku.. suntikan semangat bagi pemain Malaysia dan belajar selok belok permainan China.. macam aku dapat tengok cara main diorang sememangnyer laju dan cekap...
anyway... Malaysia tetap gempak..

owh yer.. aku dah dapat tempat posting aku untuk praktikal.. kat kawasan Tanah Merah...
sememangnya jauh dari rumah aku...
ini baru ada pengalaman..

ok, kalau aku ada kudrat.. i'll keep on updating... chiow!!

p/s : semenjak dua menjak nie aku selalu jumpa dak sekolah rendah aku... dalam FB...
sememangnya mengembalikan memori lama.. hihihi.. = D

-ahmadiqbalhakim-

No comments:

Post a Comment