Friday, June 18, 2010

Dizzy Head And A Load Full Of Boredness..




assalamualaikum...

hari nie.. 18 Jun 2010.. adalah hari cuti untuk aku, dekat 2 minggu dah cuti...
bosan? hehehe... ( memang benar-benar bosan )
namun aku masih hidup dan yang manisnyer aku x naik berat badan !! ( ape aku merepek nie? )

rasa rindu nak masuk belajar balik kian terasa.. entah la.. selama aku belajar kat mana-mana pun macam tue jugak..
akan ada satu saat di mana anda akan merasa bosan yang teramat berada di rumah ( xkire kalau korang kerja ke.. menganggur ke.. )


perasaan nak belajar balik, jumpa member sekuliah @ satu bilik.. buat kerja giler ( yang penting aku x giler... hahaha.. ) dan menikmati saat muda-mudi sebelum kembali serius biler habis pengajian..

aktiviti aku kat rumah masa cuti? tidur, makan, mandi... buat kerja rumah cam menyapu @ beli barang..
selain tue keje aku pergi cyber cafe jer.. sekarang x dah.. dah ada netbook and wi-fi..
but still rasa boring.. itulah manusia.. xpernah rasa puas.. hahaha ( tahu pun ko.. )

old fren aku kat matrik semua cuti but aku x ajak jejalan pun.. duit xder beb..
bukan nak kata ekonomi dunia meleset tapi ekonomi aku meleset.. hihihi..
selagi aku x habis belajar nie jangan harap ar nak dapat pay-check.. heheh.. duit elaun tue pun aku dah terkinja pakai sampai kering..
betul ar orang tua kata... " simpan sikit-sikit lama-lama jadi bukit "
betul gak kata aky " amik sikit-sikit, lama-lama tinggal seringgit ".. hadoii..

jejalan? olidae? nasib je la ada majlis kahwin sepupu and sedara mara yang datang melawat..
entah la.. aku semakin meningkat dewasa nie ( ehem.. baru 20 tahun jer.. ) rasa cam dah malas nak jejelan merata..
dah x der feel orang kata...
sebab kita dah besar.. xnak menyusahkan orang.. biarpun sedara-mara kita sendiri..
betul x?
kalau kerja dengan diorang xper gak... ingat senang hati goyang kaki rumah sedara camtue jer?
it feels ackward to me... = D

anyway, aku tengah boring sebenarnyer.. tue yang posting blog hari nie pun nampak cam xder makna jer kan?
hehehe... so, happy reading... need to find material and really be creative with words...
see ya!!

p/s : Selamat Hari Bapa kepada abahku, Mat Yusoff pada hari esok ( 19 Jun 2010 ) atas segala nasihat dan tunjuk ajar.. serta didikannya...
menjadikan diriku begitu hebat dan berjaya..
terima kasih atas segalanya.... hanya Dia mampu membalas jasamu Abah...
thanks!!

-iqbalhakim-

1 comment: