Wednesday, June 30, 2010

exhausting week of 3rd sem,,,

aku dulu pernah botak.. and from that year.. mak aku x bagi dah potong botak..
nampak cam ahli shaolin lak.. hehehe.. team basketball 2004



salam..
simple but elegan, i like.. hahaha..
well, i'm back by popular demand.. hahaha ( gua demand lebih weyh.. ) and for those out there yang seronok cuti... life's over dude.. korang lagi seminggu nak enjoy... Muahahaha... ( gelak kejam.. )

aku dah pun mulakan semester 3 dengan relaks dan macho... ( poyo lebih.. ) intake dak junior sem 1 memang buat aku ternganga bila sampai.. mak aih, kolej nie giler ke hape.. 170 student semester 1? pesal ar amik banyak sangat intake erk? bebanan tue kian terasa masa aku ada program orientasi hari nie.. banyak giler budak junior sampai aku x tahu nak beza mana intake latest.. mana intake lama..

and like other semester, i also had gone through a whole week of briefing..
bout the subject.. bout the teacher... reminding me of old skewl.. kalau masa sekolah rendah dengan menengah.. ok, hari nie saya x mengajar awak.. kita buat sesi perkenalan.. nama saya Cikgu.. Ha.. HA... HASNAH!! ( newbie katakan.. ) sekarang kat kolej.. ok, saya Encik Berahom.. ngajar subjek Anatomi, ada 17 topik.. bla.. bla.. then.. aku di awangan la jawabnyer..

adoi..
week nie memang aku letih and also sakit... nak tahu ape sakit aku?
-ulcer mulut
-Headache secara tiba-tiba ( especially lepas makan.. and time sujud..)
-undigested food.. mudah sangat kenyang dan rasa penuh..

rasanya maybe sebab aku x biasa ag dengan semester 3 and the surrounding..
and ketahanan aku kat dorm kurang.. jadi, kena pandai-pandai kuatkan diri la jawabnyer.. hehehe..

yeah, FIFA 2010 nak sampai ke kemuncaknya.. 2 hari xder FIFA.. player semua resting and prepare for quater final.. Spain pasti menang punyalah.. hahaha... and that's all aku ngomel.. thanks for reading... keep in touch.. Adios.. Assalamualaikum..

IqbalHakim

No comments:

Post a Comment