Wednesday, July 21, 2010

Nak Dekat Dah Bulan Pose...

sejak bila la ada lambang untuk rumah sukan sekolah aku nie erk...
hehehe... dah maju dah sekarang...

assalamualaikum.. dah lama sangat aku x taip blog..
seorang insan yang selalu sibuk dengan kuliah ( not 24/7 but leh kata seharian.. )
so, masa aku lebih kepada memasang telinga dan mendengar kuliah @ lecture yang disampaikan pensyarah..

hari nie.. Khamis, 22 Julai 2010, pukul 9.33 pagi aku menulis blog nie.. ( mak aih, skemanye ayat.. hahaha.. )
boring teramat sebab kelas pagi xder.. kalau x leh stay lama sket kat rumah..
and allowance dah masuk dalam rm 621 every month.. ( cam gaji ar.. hahaha.. )
kena pandai berjimat sikit... xleh sembrono je pakai duit tue ikut nafsu.. tol x?

life aku berputar ke tempat yang sama jer... kuliah-balik-makan-tido...
kalau nak kata xder life.. ehem, nie memang life aku.. kena rasa enjoy sket..
memula hidup nie ko akan rasa cam boring je belajar... tapi lama-kelamaan bila dah kerja terasa nak balik belajar..
itulah manusia.. x pernah berpuas hati dengan sesuatu.. ( curahan minda dari hati aku yang tengah tenang.. )

end it a lil short i say... x banyak nak share... ( kes x gather info la.. hehehe... )
but will keep updating.. insya-Allah...
coz this days I've gone a really life-changing experience... Thanks Allah...

Assalamualaikum...

iqbalhakim


No comments:

Post a Comment