Monday, April 5, 2010

New Ones Coming Knocking My Home....

di'netbook'ku tempat cetusan idea bermula.. dan termasuk SAKIT BELAKANG.. hehehe

assalamualaikum..
yo!! akhirnya aku meng'update' lagi blog aku hari nie... rajin sesangat sejak dua menjak nie..
( yela.. semenjak aku ada netbook nie.. )
aku dah plan dah kalau nak wat blog or nak luahkan pendapat atau idea.. aku 'draft'kan dulu apa aku nak cakap ( keyword, info and other sources yang leh dipercayai.. )
xnak tulis meraban ( in other words.. merapu caca marba.. ) and paling penting aku puas hati dengan hasil idea aku.. ( hehehe.. bangga diri lak.. )this is ma mom.. muda kan? xder makan jamu aper.. Natural punyer..

mama aku dah 'pecah air' ( ackward isn't it bila English jadi Melayu.. but itu la terjadi selalunya.. )mama aku mengandung.. masuk 9 bulan ( alhamdulillah cukup bulan.. ) dan at 2.30 petang dapat sms.. katanya air ketumban ( amniotic fluid.. bio sket.. ) dah pecah...
so dia sekarang kat wad.. baby expect dalam 24 jam..
wish her good luck and May ALLAH help her in delivering the baby.. Aqil Hakimi..

other then that adik perempuan aku, Nursyafiqah tengah exam final.. dia dalam program A level ( some programme that I really want to be in.. ) dalam Medic. Aku harap dia leh wat yang terbaik sebab sekarang dia pikul beban aku.. so, good luck Sis!


kelas hari nie sememangnya sengsara habis.. bayangkan 5 jam belajar perubatan... kelas Nursing ngan kelas Farmakologi lecturer xder.. so, En. Najib membantai habis semua masa lecturer-lecturer nie untuk habiskan silibus..
semua pasal digestion and diseases berkaitan dengannya..
pendapat aku? aku ok jer.. memang dah x masuk dah bila masuk 2 jam terakhir..
semua atas usaha student gak.. xleh nak marah kalau lecturer nak wat kelas lama..
patutnya bersyukur... hehehe..bukan senang dapat lecturer yang berdedikasi macam dia.. hehehe..
after meal.. memang pose maut punyalah.. hehehe..

balik jer pekena nasi RM 2.. ( dah memang nama nasi nie... hehehe..) dan bukak internet..
and also bought a new book yesterday.. hoping that aku leh manage diri sket..

looks like I'm quite busy after this.. but never forget to BLOGGING..
finding material..
see ya..
salam...

AhmadIqbalHakim
7.35 malam, 5 April 2010 Isnin

No comments:

Post a Comment