Saturday, April 3, 2010

April... I'm Dead Meat! Erk...

Kondusif dan Nyaman.. But Aircond SEJUK GABAN... Brrr...


assalamualaikum... whazzup people? Iqbal is in da house!
hahaha... it has been a long time since I updated my blogs.. try to type it in English today.. hehehe..
( dah xder kejenyer pasal.. aku campur aduk sket xper kowt? )
well, my life until now is full with assignments, works.. test.. and also lazy bone.. ( pemalas nyer dak.. kekeke.. )

This is ma Netbook. His name is HP Mini Netbook...
Yoroshikui!!

ah, malas la nak speaking.. berbelit lidah aku nak menyebutnyer... sekarang nie dah masuk bulan April.. rasa macam sekejap je masa dah berlalu and x lama lagi nak masuk FINAL!! .. hidup aku dah makin lama makin interesting..
aku dah dapat netbook from TM ( kena bayaq kowt rm 50 sebulan ).
cover kata nak pakai untuk assignment ( actually that's really my intention but.. bila dah dapat, xder lak keje.. )
at least aku leh pakai wat study.. nak rujuk slide gambar etc..
Baiklah, semua LETAK PENSEL!! Test dah habis.. erk, pening paler..

aku memang benci pop quiz and also test mengejut ( aren't they the same?! ). Hari nie aku ada test MCQ ( Multiple Choice Question ).. bout Medical. Memang x expect sebab aku dah blank habis dah..
bayangkan ko masuk dalam bilik kuliah dengan saki baki ilmu dalam paler hotak korang ( sori terkasar bahasa but ini realiti.. CEWAH!! )
soalan kena pilih TRUE and FALSE dah la ada dekat 120 Question ( ada 30 soklan, setiap satu jawab betul @ salah.. like 1. A true 1. B false.. memang BANYAKKK!! )
dak belakang kelas leh berdehem lag.. ( pepaham la.. meniru time.. amalan bangang lagi membiolkan.. hehehe.. ) dengan kepala aku sakit..
menjawab dengan OTAK BERDENYUT la jawabnye..


owh yeah... and my collehe is having new student for April Intake 2010.. adoi, aku teringat lak muka masa memula masuk.. memang penuh harapan nak strive for the best..
just to find out that there are something that worth only dreaming...
( apa-apa pun kolej tempat aku belajar gak.. nak wat camner.. ). Don't want to talk bout all the craps at this institute.. better figure out by yourself ( hehehe... )

and also dah ada poster-poster muka calon untuk Majlis Perwakilan Pelajar..
harap-harap la muka-muka nie dapat mengubah nasib pelajar yang semakin dipinggirkan.. ( sedeyh la pulak mood aku nie.. hehehe.. )
kita lihat badan wakil pelajar mainkan peranan atau tidak..
sebab ianya sememangnya tanggungajawab berat sebagai seorang PEMIMPIN dan juga PELAJAR...
salah ajaran... NERAKA la jawabnyer..

hehehe... think that's all for now..Arigatou Gonzaematsu!
Salam..

p/s : just finishing Gokusen 2... really cool Odagiri Ryu and Yabuki Hayato..

iqbalhakim..

No comments:

Post a Comment