Sunday, January 31, 2010

Bila Jari Menaip... Cewah!!


assalamualaikum... huhuhu udah lama sih aku enggak meng'update' blog aku..

hihihi.. banyak sangat faktor-faktor VIII yang menyebabkan aku x dapat ber'blog'ing...

antara faktor tue termasuklah duit ( elaun gua x masuk lagi ar.. ), masa ( banyak sangat assignment sehinggakan aku rasa masa sendiri amat sedikit untuk berehat.. ) dan jugak idea ( kalau xder idea pun kontang gak blog aku nie.. )


dah masuk minggu ke-5 @ 6 dalam kursus diploma pembantu perubatan sem 2.. banyak sangat benda dalam kepala aku.. ngan subjek perubatan dan jugak subjek pembedahan serta lecturer-lecturer aku yang always ada kerja ( menyebabkan kami hutang kelas yang teramat banyak.. adoi.. X P )


the best part is that aku dah mula belajar amali dalam perubatan.. cam macam mana nak amik ECG, nak amik BP dan memacam lagi la... but ada gak la makhluk Allah nie x hargai peluang belajar.. but kalau nak citer pun x guna... biarkan mereka dengan dunia fantasia mereka... hehehe...


relationship aku ngan dak-dak M.A dan jugak gurlz? herm... ngan dak dorm aku xder masalah... kalau ada pun salah faham ciput-ciput jer.. tapi for gurlz aku agak kurang pasti....

mengapa mereka suka sangat berubah sikap... ada yang aku berbaik dah jadi bermusuhan.. and latest sekali aku dipanggil SNOB @ SOMBONG!! alah, mulut orang la kan? aku nak tapis macam mana...

kena amik iktibar la... aku pun x sempurna tapi at least kita kenalah sentiasa jaga mulut.. jangan cepat melatah atau cepat judge orang melalui percakapannya.. itu yang aku belajar sepanjang penghujung bulan Jan nie....


owh.. lupa hari ni 31 Jan.. last blog aku untuk bulan Jan.. well, nak abis dah bulan nie.. esok dah masuk Februari dah... semoga jumpa lagi Jan tahun depan...

hehehe... ok.. da...


assalamualaikum..

-iqbalhakim-

No comments:

Post a Comment