Monday, January 4, 2010

SELAMAT HARI JADI AKU!! hehehe... dah 20 rupernyer...


assalamualaikum dan salam sejahtera... SARI BERITA UTAMA..
SEORANG BAYI LELAKI DILAHIRKAN PADA PUKUL 1.15 PAGI DI HOSPITAL BESAR, KOTA BHARU HARI INI.... BAYI INI DINAMAKAN AHMAD IQBAL HAKIM OLEH BAPANYA SEORANG ASKAR LAUT... MAT YUSOFF BIN TAIB HASIL PERKAHWINANNYA DENGAN WAN NOORAZLAINI BTE ABDULLAH...

hehehehe...
yup, hari nie hari jadi aku... so, kalau sesape yang pakai Maxis ngan Celcom memang seronok sakan la sebab dapat free call ngan sms... but bagi aku x layan semua tue..
aku suka layan sendiri...
dulu pernah sekali sekala aku terfikir apsal la aku lahir masa jatuh pada waktu bebudak start sekolah ( kinda funny if you ask me... )
but sebenarnye takdir Allah memang kita xleh lawan...
kataNya JADILAH... maka lahirlah aku masa tue.. memang nikmat hidup nie aku kecapi sepanjang 20 tahun penghidupan aku kat sini...
rasa malas lak nak blog pasal ape berlaku hari nie...
sebab cam pompuan lak kan nak merepot mender tue mender nie.. ( gurly ar.. eik.... )
owh ya... hari nie memang exactly 1.15 pagi ( ISNIN 1.15 pagi.. ) aku celebrate ari jadi aku...
hehehe... dan seperti tahun-tahun lain aku nyanyi sesorang ( gile berani aku... kalau ada mende ngacau x ke gubra? hehehe.. ) but thiz year special... ada orang nak celebrate ngan aku skali
nama kat sini xleh mention ar.. but as a fren.. memang terharu sangat la...
lepas tue sejam lebih kemudian mak aku hantar SMS....
memang aku sendiri sebak dan gembira.. sms tue macam nie..

"happy birthday to my lovely son.. pada detik ini 20 tahun yang lalu mama baru saja melalui saat-saat getir melahirkanmu..."

anak mana x sebak dan gembira kan? such a simple sms but makna dalamannye masih aku rasa... and although every year dad doesn't wish.. mom always says that he always pray for my success in future and here after....
cukup bermakna hidup nie.. amatlah bernilai pemberian kehidupan...
menjadikan kita makin hampir padaNya dan bersyukur atas segala kurniaanNya...
dariNya kita datang dan kepadaNya kita pergi....
UCAPLAH ALLAHUAKHBAR....

iqbalhakim

p/s: thanks to
-nora amila
-linda
-ainatul zuhrah
-zulaikha kist
-rafique
-miz sakhti priya
-miz anim
-hafiz kmkn
-amir hariz
-fhad kmkn
-ezie laili
-bob kist
-azza kmkn
and others..... kalau nak sebut memang panjang berjela.... sowi erk... hehehe...
for wishing me..
hope that your dreams come true!!

No comments:

Post a Comment