Sunday, December 13, 2009

Aku Dan Blog.. ( erk.. puitis sangat ke? )


nampak sangat aku x tahu yang aku dah ada pun akaun blogspot dalam e-mail aku..
hehehe... nak ikut trend dak2 zaman skunk la katakan...
released semua pemikiran dan 'percambahan ide bernas' melalui blog..
well, aku rasa ada yang dah kenal aku pun.. ( ekceli kat sekolah x berapa feymes sangat.. almaklumlah.. x aktif dalam akademik mahupun sukan.. )
sesape yg kenal tahu sangat ar perangai aku macam mana..
skunk nie aku tengah olidae ( yeyeyeye.... ) selama 3 minggu start dari last week ag..
memula memang ar amat menyeronokkan.. but as all the college students used to say..
BORING GILER!! memang ar memandangkan aku x pergi trip memaner pun..
cadang nak berjalan ada2 jer mende x kena... ongkos abis la..
masa xder la..
ntah la... rasa memang aku kaki lepak rumah jer..
nak kata aku x suker berjalan laen citer..
kalau jalan2 memaner nie aku memang no. 1..
hahahaha.... so, ngan assignment x siap ag... aku mem'boring'kan diri ngan duk rumah..
kekadang jejalan KB.. nak hilang stress..
aku pun x paham, lumrah manusia kowt.. kalau kat kolej @ universiti terasa nak jer balik RUMAH.. sebab bebanan assignment ngan keje yg x pernah sudah..
but, when you arrived je kat rumah.. lom sampai sehari..
ADOI, RINDUNYE NGAN MEMBER U...
hehehehe.... xleh nak wat ape.. kalau korang kata perangai tue pelik.. bagi aku.
it's a normal for people to feel that.. TAMBAHAN AG AKU DAH RASA SEJAK MASUK FORM ! LAGi..
HAHAHAHA....
k.. chiowz..
keep smiling = D

1 comment: