Monday, December 14, 2009

kecapekan dan kepanasan...


semalam adik arwah tok aku datang rumah.. nak mengajak kitorang semua makan kenduri ( or in loghat klate.. 'bekwah' )..
dia semalaman tidor rumah aku.. sebab dia kena naik mahkamah ( jangan tanya aku sebab ape sebab aku pun x tahu.. hehehe.. )
so, maybe esok aku ngan familia pergi ke kemubu ( kalau x silap peta, kat jeli.. JAOOOH tue.. )
adik2 laki aku semua dah pergi hari nie dalam pukul 11.30 pagi naik keretapi..
aku?
esok naik kereta ( x adventure nyer... hehehe.. )
sebut pasal keretapi, aku xpernah lagi naik menatang tue... ( LRT keretapi ke? x sama kan? )
nak gak merasa naik menatang tue..
nak dengar citer? nie memang lawak giler.. pengalaman adik perempuan aku masa naik keretapi..
as usual memandangkan rumah tok su ( panggilan untuk adik arwah tok aku.. ) jauh..
so, famili aku ( except aku, sebab aku masa tue kat matrik.. ) naik la kereta api.
nak dijadikan cerita.. perjalanan tue memang la panjang..
adik2 aku memang x biasa ngan keretapi sebab xpernah naik kenderaan mengundur..
hehehe ( maybe keretapi sick kowt? hahaha.. )
adik aku yang kedua.. ika masa tue tengah tido..
the train goes inside the tunnel.. memang lama giler... mak aku cakap adala dalam 45 minit..
so, adik aku terjaga dari tidur.. notice that memang gelap giler..
korang tahu dia cakap ape?
" eh, x nampak.. tolong!! aku dah buta!!"
hehehehehe.... memang geli perut aku dengar citer tue....
then dia lastly baru tahu yang sebenarnyer kertapi tue masuk terowong..
memang sakan ar....
hahahaha.... ok lah..
aku rasa sampai nie sajer blog aku.. so, for 2-3 days.. maybe aku x mengadap komputer..
hari Sabtu baru balik.. so, maybe Ahad aku akan ber'blogging'
so... chiowz...

p/s: laen kali jangan tidoq merata ( tol ke pesanan aku nie? hahahaa.... )

No comments:

Post a Comment